Informatie
Deze Masterclass is opgezet door Facto in samenwerking met Hotel Management School Maastricht.
Tijdens een persoonlijke telefonische intake zullen uw verwachtingen worden geïnventariseerd zodat het programma zo goed mogelijk kan worden afgestemd worden op uw ontwikkelingsvragen. Tevens wordt in dit gesprek de eerste aanzet tot ontwikkeling in gang gezet. U wordt uitgenodigd uw eigen project op te zetten in uw eigen organisatie en daarmee in de loop van de masterclass aan de slag te gaan.
Locaties
De masterclasses worden gehouden op verschillende locaties. De eerste twee aaneengesloten dagen vinden plaats in een van de collegezalen op het landgoed van Chateau Bethlehem van Hotel Management School Maastricht. Inclusief 2 lunches, diner, overnachting en ontbijt. Hier worden onze deelnemers omringd en geïnspireerd door jonge mensen die op alle mogelijke vlakken gastvrijheid en gastvrije dienstverlening uitstralen. U overnacht in een hotelkamer die uniek is in zijn ontwerp waardoor u wordt uitgenodigd anders te kijken. De andere separate twee dagen vinden plaats op een inspirerende locatie in midden Nederland. In Utrecht zijn we te gast in de facilitaire wereld van de Rabobank en in Vught verblijven we in een kloosterhotel met 175 jaar geschiedenis, waar de brug naar de toekomst gelegd wordt.
10 en 11 december 2020 (met overnachting):
Hotel Management School Maastricht
Bethlehemweg 2
6222 BM Maastricht
12 januari 2021:
Rabobank Utrecht
Croeselaan 18
3521 AG Utrecht
11 februari 2021:
Kloosterhotel ZIN
Boxtelseweg 58
5261 NE Vught
Voor wie bestemd?
- Directeuren/managers facilitair management
- Managers bij facilitair dienstverleners
- Adviseurs facility management
- Managers die vanuit een ander functiegebied de facilitaire praktijk instromen
- Facilitaire ‘high potentials’
Deze masterclass is speciaal ontwikkeld voor facilitair managers en andere leidinggevenden in het facilitaire gebied, die van binnenuit of buitenaf geconfronteerd worden met de behoefte aan ontwikkeling van hoogwaardige klantrelaties. Managers en leidinggevenden die op zoek zijn naar het ‘samen creëren van echte 9+ klant- en medewerkersbeleving’, om zo nog beter de kwalitatieve (klanttevredenheid) en kwantitatieve (resultaat) doelstellingen te realiseren, ook in tijden van onzekerheid.
Certificaat
Na afronding van de Masterclass ontvangt u een officieel certificaat van Hotel Management School Maastricht.
Investering
De kosten incl. boeken, studiemateriaal, catering en 1x een overnachting bedragen € 3.395 per persoon.
Indien u met meerdere personen uit een organisatie deelneemt aan het programma dan ontvangt u € 300 korting per persoon. U betaalt dan € 3.095 per persoon.
Abonnees van Facto ontvangen korting en betalen € 3.195 per persoon.
Genoemde prijzen zijn excl. BTW
Deelnemers die een overnachting willen boeken bij de Hotelschool in Maastricht geldt hiervoor een korting van 15%.
Deelname & annuleren
Reguliere algemene voorwaarden
U kunt tot 4 weken voor de start van de eerste masterclass vrijblijvend annuleren. Bij annuleren van vier tot 2 weken voor aanvang worden 25% van het inschrijfgeld in rekening gebracht. Bij minder dan 2 weken voor aanvang van de eerste masterclass wordt het hele bedrag in rekening gebracht.
De masterclass kan alleen in het geheel gevolgd worden, niet per dag. Bij afwezigheid kan wel een collega in uw plaats gaan.
Contact
Monique van der Horst
T: 088 5840916
M: 06 51615659
E: moniquevanderhorst@vakmedianet.nl